Var ett tag sen sist...

Ja. då har det gått ett tag sedan jag bloggade sist. Igår var vi hem till min mormor som uppnått den högaktiningsvärda åldern 93 år, vi for dit för att ta en bild på 5 generationer som vi blev när lilla Ella kom till världen den 22 September. Min mormor är helt fantastisk, hon klarar sig själv utan hemtjänst men ibland får hon hjälp av sina barn med vissa bestyr, hon är alltid så tacksam för den hjälp hon får och blir så himla glad när man kommer på besök. När vi var där igår sade hon att det här har jag väntat på länge att vi skall bli 5 generationer, tror det betyder mycket för henne att hon fick uppleva den dagen med tanke på hennes ålder. Hoppas jag blir som henne när jag blir gammal, jag skall ha henne i mina tankar när den dagen kommer...om jag fortfarande är vid mina sinnes fulla bruk då förstås, man vet aldrig vad framtiden har i sitt sköte...

Här är bilden som kommer att publiceras i VLT



Från vänster: jag 45 år, min dotter Sanna 22 år, min mamma Maj-Lis 70 år, samt min mormor Linnea 93 år och mitt barnbarn Ella 3 veckor.


Kram till er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0