Ännu en dag har gått...

utan att jag har träffat lilla mysiga Ella, börjar få lite Ella abstinens men jag får ständigt nya sköna bilder på henne från hennes mamma och pappa, undrar om hon saknar mig lika mycket som jag saknar henne..hmm kanske är lite för liten för det ännu.
Skall planera in en dag för att fota 5 generationer, min mormor är fantastiska 93 år gammal, hon är så himla go och mysig. Lägger upp bild på det senare.
Bjuder på en härlig badbild på lilltjejen som jag "snott" från dotterns blogg, ni måste hålla med om att hon är för härlig den här ungen. Hon blir 1 vecka idag...puss på dig.

Kramar till er alla



Kommentarer
Postat av: Ellas mamma

Min söta lilla Ella :)

2009-09-30 @ 09:54:50
URL: http://sannaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0